NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » SOURCE DEDICATED SERVER (SRCDS) » JAK ZROBIĆ SKINY POD SOURCEMODA ?

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

jak zrobić skiny pod sourcemoda ?

  
Mietek
29.12.2012 09:58:49
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 31 #1100288
Od: 2012-12-29
Witam jak zrobić żeby admin miał skiny pod sourcemoda ?
Jeszcze 1 awp na team.Znalazłem tu ale jest pod maniego.
  
admin
29.12.2012 11:29:36
poziom 4



Grupa: Administrator 

Nick: admin

Posty: 221 #1100333
Od: 2011-7-1
Tu jest plugin pod skiny >>

TYLKO ZAREJESTROWANI I ZALOGOWANI UŻYTKOWNICY WIDZĄ LINKI » DARMOWA REJESTRACJA

, a chcesz żeby zawsze było jedno awp na team czy tylko wtedy gdy admin serwera tego chce?


_________________
  
Mietek
29.12.2012 13:33:47
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 31 #1100466
Od: 2012-12-29
skiny sie pobierają ale na serwie nie chodzą
  
Mietek
29.12.2012 13:51:03
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 31 #1100479
Od: 2012-12-29
a takie chciałem skiny żeby były
http://gamebanana.com/css/skins/117946
http://gamebanana.com/css/skins/118400
  
admin
29.12.2012 16:45:25
poziom 4



Grupa: Administrator 

Nick: admin

Posty: 221 #1100630
Od: 2011-7-1
bo musisz zmienić w sm_autoskin.ini na te skiny jakie chcesz
_________________
  
Mietek
29.12.2012 16:49:38
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 31 #1100642
Od: 2012-12-29
dałem tak właśnie ale nie działa

materials/models/player/kirby/admin/ct_urban.vmt
materials/models/player/kirby/admin/ct_urban_glass.vmt
materials/models/player/kirby/admin/kirby_urban.vtf
materials/models/player/kirby/admin/kirby_urban_normal.vtf
materials/models/player/kirby/admin/kirby_urban_glass.vtf
materials/models/player/kirby/admin/kirby_urban_glass_spec.vtf
materials/models/player/kirby/admin/kirby_urban_height.vtf
models/player/kirby/admin/kirby_urban.dx80.vtx
models/player/kirby/admin/kirby_urban.dx90.vtx
models/player/kirby/admin/kirby_urban.mdl
models/player/kirby/admin/kirby_urban.phy
models/player/kirby/admin/kirby_urban.sw.vtx
models/player/kirby/admin/kirby_urban.vvd
models/player/kirby/admin/kirby_urban.xbox.vtx

//sm_autoskin_tier_one (and two/three/four/five) accept a flag, or multiple flags, for assigning the skin to the player.
sm_autoskin_tier_one "b"
sm_autoskin_tier_one_ct "model1, model2, model3"
sm_autoskin_tier_one_t "model 1"
sm_autoskin_tier_one_forced "0"
  
admin
29.12.2012 17:04:35
poziom 4



Grupa: Administrator 

Nick: admin

Posty: 221 #1100663
Od: 2011-7-1


Ilość edycji wpisu: 1
Tak to ma być


materials/models/player/kirby/admin/ct_urban.vmt
materials/models/player/kirby/admin/ct_urban_glass.vmt
materials/models/player/kirby/admin/kirby_urban.vtf
materials/models/player/kirby/admin/kirby_urban_normal.vtf
materials/models/player/kirby/admin/kirby_urban_glass.vtf
materials/models/player/kirby/admin/kirby_urban_glass_spec.vtf
materials/models/player/kirby/admin/kirby_urban_height.vtf
models/player/kirby/admin/kirby_urban.dx80.vtx
models/player/kirby/admin/kirby_urban.dx90.vtx
models/player/kirby/admin/kirby_urban.mdl
models/player/kirby/admin/kirby_urban.phy
models/player/kirby/admin/kirby_urban.sw.vtx
models/player/kirby/admin/kirby_urban.vvd
models/player/kirby/admin/kirby_urban.xbox.vtx

materials/models/player/kirby/admin/t_phoenix.vmt
materials/models/player/kirby/admin/kirby_phoenix_admin.vtf
materials/models/player/kirby/admin/kirby_phoenix_admin_normal.vtf
models/player/kirby/admin/kirby_admin.dx80.vtx
models/player/kirby/admin/kirby_admin.dx90.vtx
models/player/kirby/admin/kirby_admin.mdl
models/player/kirby/admin/kirby_admin.phy
models/player/kirby/admin/kirby_admin.sw.vtx
models/player/kirby/admin/kirby_admin.vvd
models/player/kirby/admin/kirby_admin.xbox.vtxmaterials/models/player/kirby/admin/t_phoenix.vmt
materials/models/player/kirby/admin/kirby_phoenix_admin.vtf
materials/models/player/kirby/admin/kirby_phoenix_admin_normal.vtf
models/player/kirby/admin/kirby_admin.dx80.vtx
models/player/kirby/admin/kirby_admin.dx90.vtx
models/player/kirby/admin/kirby_admin.mdl
models/player/kirby/admin/kirby_admin.phy
models/player/kirby/admin/kirby_admin.sw.vtx
models/player/kirby/admin/kirby_admin.vvd
models/player/kirby/admin/kirby_admin.xbox.vtx
_________________
  
Mietek
29.12.2012 17:44:45
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 31 #1100683
Od: 2012-12-29
zrobiłem tak skiny sie pobierają z serwera ale na nim nie działają
  
Mietek
29.12.2012 17:47:36
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 31 #1100687
Od: 2012-12-29
i mam tak usatwione
/ This file was auto-generated by SourceMod (v1.4.6)
// ConVars for plugin "sm_autoskin.smx"


// The number of seconds after the round starts that they're subject to skin changes (be it via sm_autoskin_commands or player_spawn being fired)
// -
// Default: "30.0"
// Minimum: "0.000000"
sm_autoskin_allowed "30.0"

// Default access level for bots. 1 = Tier One, 5 = Tier None, 0 = No Access
// -
// Default: "5.0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "5.000000"
sm_autoskin_bots "5.0"

// The commands that can be used to access Auto Skin's menu, separated by ", ", up to 8 commands allowed.
// -
// Default: "!skins, /skins, !skin, /skin"
sm_autoskin_commands "!skins, /skins, !skin, /skin"

// Controls how data is assigned for new players. (0 = Skins start disabled, 1 = Skins start enabled)
// -
// Default: "1.0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_autoskin_default "1.0"

// Controls how long after a player spawns that their skin is applied.
// -
// Default: "0.1"
// Minimum: "0.000000"
sm_autoskin_delay "0.1"

// Enables/disables all features of the plugin.
// -
// Default: "1.0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_autoskin_enable "1.0"

// Letter flag(s) required to access the tier five model. ("-1" Disables)
// -
// Default: "-1"
sm_autoskin_tier_five "-1"

// Path to player model, access level == sm_autoskin_tier_five. ("" Disables, separate multiple paths with ", ")
// -
// Default: ""
sm_autoskin_tier_five_ct ""

// Controls whether or not this tier's skin will be forced upon clients with appropriate access.
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_autoskin_tier_five_forced "0"

// Path to player model, access level == sm_autoskin_tier_five. ("" Disables, separate multiple paths with ", ")
// -
// Default: ""
sm_autoskin_tier_five_t ""

// Letter flag(s) required to access the tier four model. ("-1" Disables)
// -
// Default: "-1"
sm_autoskin_tier_four "-1"

// Path to player model, access level == sm_autoskin_tier_four. ("" Disables, separate multiple paths with ", ")
// -
// Default: ""
sm_autoskin_tier_four_ct ""

// Controls whether or not this tier's skin will be forced upon clients with appropriate access.
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_autoskin_tier_four_forced "0"

// Path to player model, access level == sm_autoskin_tier_four. ("" Disables, separate multiple paths with ", ")
// -
// Default: ""
sm_autoskin_tier_four_t ""

// If enabled, players without access to any other tier will be assigned tier none models.
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_autoskin_tier_none "0"

// Path to player model, access level == none. ("" Disables, separate multiple paths with ", ")
// -
// Default: ""
sm_autoskin_tier_none_ct ""

// Controls whether or not this tier's skin will be forced upon clients with appropriate access.
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_autoskin_tier_none_forced "0"

// Path to player model, access level == none. ("" Disables, separate multiple paths with ", ")
// -
// Default: ""
sm_autoskin_tier_none_t ""

// Letter flag(s) required to access the tier one model. ("-1" Disables)
// -
// Default: "-1"
sm_autoskin_tier_one "-1"

// Path to player model, access level == sm_autoskin_tier_one. ("" Disables, separate multiple paths with ", ")
// -
// Default: ""
sm_autoskin_tier_one_ct ""

// Controls whether or not this tier's skin will be forced upon clients with appropriate access.
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_autoskin_tier_one_forced "0"

// Path to player model, access level == sm_autoskin_tier_one. ("" Disables, separate multiple paths with ", ")
// -
// Default: ""
sm_autoskin_tier_one_t ""

// Letter flag(s) required to access the tier three model. ("-1" Disables)
// -
// Default: "-1"
sm_autoskin_tier_three "-1"

// Path to player model, access level == sm_autoskin_tier_three. ("" Disables, separate multiple paths with ", ")
// -
// Default: ""
sm_autoskin_tier_three_ct ""

// Controls whether or not this tier's skin will be forced upon clients with appropriate access.
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_autoskin_tier_three_forced "0"

// Path to player model, access level == sm_autoskin_tier_three. ("" Disables, separate multiple paths with ", ")
// -
// Default: ""
sm_autoskin_tier_three_t ""

// Letter flag(s) required to access the tier two model. ("-1" Disables)
// -
// Default: "-1"
sm_autoskin_tier_two "-1"

// Path to player model, access level == sm_autoskin_tier_two. ("" Disables, separate multiple paths with ", ")
// -
// Default: ""
sm_autoskin_tier_two_ct ""

// Controls whether or not this tier's skin will be forced upon clients with appropriate access.
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
sm_autoskin_tier_two_forced "0"

// Path to player model, access level == sm_autoskin_tier_two. ("" Disables, separate multiple paths with ", ")
// -
// Default: ""
sm_autoskin_tier_two_t ""

  
admin
29.12.2012 22:47:36
poziom 4



Grupa: Administrator 

Nick: admin

Posty: 221 #1101055
Od: 2011-7-1
a wpisałeś w grze /skins i wybrałeś skinpytajnik
_________________
  
Mietek
29.12.2012 23:01:25
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 31 #1101066
Od: 2012-12-29
nawet sie nie wyświetla jak wpiszę to
  
kreska997
29.12.2012 23:27:02
poziom 2



Grupa: Użytkownik

Posty: 76 #1101080
Od: 2011-4-1
To musiałeś coś źle zainstalować.
  
Mietek
29.12.2012 23:36:53
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 31 #1101089
Od: 2012-12-29
wszystko dobrze może plugin nie działa
  
kreska997
29.12.2012 23:37:58
poziom 2



Grupa: Użytkownik

Posty: 76 #1101090
Od: 2011-4-1
A to masz serwer na steam czy non steampytajnik
  
Mietek
29.12.2012 23:39:59
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 31 #1101091
Od: 2012-12-29
jest na non steam
stara wersja 7
  
Mietek
29.12.2012 23:41:01
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 31 #1101093
Od: 2012-12-29
ale skiny sie pobierają tylko że nie działają
  
kreska997
29.12.2012 23:42:29
poziom 2



Grupa: Użytkownik

Posty: 76 #1101097
Od: 2011-4-1
Z mojego doświadczenia wiem że wszystkie pluginy z sourcemoda na ns p7 nie działają lepiej sobie wgraj maniegoaniołek
  
Mietek
29.12.2012 23:45:48
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 31 #1101102
Od: 2012-12-29
ja wolę sourcemoda mam wersje 1.4.6
  
admin
30.12.2012 12:08:50
poziom 4



Grupa: Administrator 

Nick: admin

Posty: 221 #1101300
Od: 2011-7-1
A jakie pluginy wgrałeś jeszcze pytajnik
_________________
  
Mietek
30.12.2012 12:10:53
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 31 #1101302
Od: 2012-12-29
te co podałeś ale na serwie skinow nie widać ale sie pobieraja

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » SOURCE DEDICATED SERVER (SRCDS) » JAK ZROBIĆ SKINY POD SOURCEMODA ?

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny


BANMAX | VDNS | XX | GTW | MOJE LISTY | ABC24 | IQ24 | GO24 | Internet

pozycjonowanie